miercuri, 12 octombrie 2011

Review So Clear de la Miss Sporty

 Buna

Acest articol il scriu pentru cele care sunt in cautarea unui fond de ten accesibil la pret si cu o acoperire medie.

Eu il folosesc de 2 saptamani si sunt destul de multumita, in conditiile in care am incercat si fonduri de ten mai scumpe, gen Maybelline.
Dar sa vedem ce promite producatorul:
-Potrivit pentru tenul tanar, acneeic.
-Absoarbe excesul de sebum din piele.
 -Curata pielea si previne aparitia cosurilor si rosetii.
-Ajuta la controlul stralucirii tenului.
-Catifeleaza pielea datorita agentilor emolianti.




Ce spun eu:
-Reduce intradevar excesul de sebum din piele, dar in niciun caz nu tine pana la 9h.Primele semne de stralucire pe frunte apar dupa 4-5 h.
-Nu mi-a curatat tenul si nici nu m-a ferit de noi monstruleti.
-Intradevar catifeleaza pielea si lasa un aspect mat.
- Imi place ambalajul si faptul ca o cantitate mica de produs e suficienta pentru o singura aplicare.
-Eu am nuanta cea mai deschisa , avand un ten alb si imi place ca nu se vede diferenta si nici nu se ia pe haine sau pe ecranul telefonului.
-Folosit in combinatie cu batonul corector din aceeasi gama imi ofera o acoperire medie, pana la 5h.

Il recomand cu toata increderea, raportul calitate pret fiind mai mult decat ok.(30 ml -13 lei)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu