vineri, 25 noiembrie 2011

Campanie Revicel

Prima mea campanie...sunt atat de fericita.Marti dupa-amiaza am primit coletul, l-am desfacut in graba si acolo erau...cele doua creme mult dorite.

A fost dragoste la prima vedere.In primul rand imi place foarte ambalajul, acest roz cu motive florale si mirosul este unul placut, desi nu ma deranja daca nu avea niciun fel de parfum.
Chiar de marti seara am aplicat crema.Are o consistenta ok, intra destul de repede in piele.Efectul de incalzire l-am simtit cam dupa 15-20 de minute de la aplicare.Un alt lucru care imi place e faptul ca pielea este mai catifelata si mirosul se pastreaza pana la urmatoarea aplicare, adica dimineata.

O sa va tin la curent cu evolutia celulitei, eu am stadiul I  si sper ca la sfarsitul celor patru saptamani de campanie sa vad rezultatele.Cealalta crema o va folosi mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu