miercuri, 28 decembrie 2011

Review Garnier cu Avocado

Buna fetelor..am cam lipsit de pe blog, am fost prinsa in febra sarbatorilor, dar acum revin cu un review care sper eu sa va fie de folos.

O lunga perioada de timp am avut mari probleme cu parul deoarece imi cadea extrem de mult, era foarte uscat si incalcit. Am incercat cam tot ce era posibil, de la sampoane , masti, tratamente, nimic nu functiona. 

Acum 3 saptamani mi-a cumparat mama Garnier cu avocado pentru par foarte uscat. Nu mi-am facut sperante, dar am zis sa ii dau o sansa, mai rau nu putea fi. 

Pot sa zic ca m-a uimit, inca de la prima spalare am avut fire de par cazute mai putine, iar parul era mai moale, mai usor de aranjat. In plus mirosul e demential si se pastreaza in par pana la urmatoarea spalare. Nu zic ca e samponul minune, dar in combinatie cu balsam si masca e foarte bun, isi merita banutii.

Eu o sa il recumpar, sper sa fie la fel de bun in continuare. Daca mai stiti sampoane pentru par uscat si fragil la preturi decente astept parerile voastre.

Pupici si sarbatori frumoase in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu