vineri, 30 decembrie 2011

Tag - preferatele anului 2011

Am "furat" acest tag de la Anicka Maya, mi s-a parut destul de interesant, in acest fel descoperim produse noi.
Multe dintre produse le-am descoperit pe parcursul anului si sper sa le folosesc in continuare.

1. Baton corector Miss Sporty. Imi acopera perfect cosurile, petele si micile imperfectiuni.

2. Gel de dus Balea. Sunt super fericita ca l-am cumparat. Imi lasa pielea fina si miroase demential.

3. Rujul Dior- diorific. Ei bine, acesta l-am primit cadou, e o nuanta mai inchisa dar imi place mult, mai putin ambalajul care este cam kitchos din punctul meu de vedere.

4. Rimel Pump Up Lash - Miss Sporty. Unul din cele mai bune rimeluri incercate pana acum.

5. Fond de ten Maybelline Affinitone. Am folosit si alte fonduri de ten, dar mereu ma intorc la el. E perfect pentru mine.

6. La Roche Posay- Effaclar. Este un gel de curatare a fetei. La inceput recunosc ca nu mi-a placut foarte mult, dar acum e nelipsit din ritualul meu.

Cam astea sunt produsele preferate din anul 2011. Astept parerile si listele voastre.

4 comentarii:

  1. Hmmm....trebuie sa incerc si eu batonul corector, eu am unul de la Avon dar nu imi prea place;))Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa imi spui cum ti se pare dupa ce il incerci:D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat ai dat pe batonul corector?Sunt curioasa,iar de la Miss Sporty n-am cumparat nimic.Este potrivit pentru zona de sub ochi si cearcane?

    RăspundețiȘtergere
  4. Corectorul l-am luat la oferta impreuna cu fondul de ten, dar din cate stiu eu costa in jur de 7 ron. Eu nu am cearcane ca sa iti spun daca le acopera sau nu, dar da il folosesc si in zona de sub ochi(mai rar ce-i drept) si nu am avut probleme.

    RăspundețiȘtergere